Sabtu, 9 Jun 2018

Apa yang perkara yang bangkit dalam perjalanan Twin Flame?

 

Apa yang perkara yang bangkit dalam perjalanan Twin Flame? 


-Mengapa ianya berlaku? Bila? dan Bagaimana?

Peristiwa yang berlaku dengan Twin Flame anda berkait rapat dengan pertumbuhan jiwa anda. Oleh itu, setelah anda mula menemui Twin Flame anda, kebangkitan rohani yang diperlukan untuk pertumbuhan jiwa mungkin akan mula berlaku.

Sebilangan besar orang yang mengalami pertemuan dengan Twin Flame mereka akan menjadi bingung dan merasa cemas dengan kebangkitan rohani yang merupakan pengalaman aneh dan penuh misteri yang tidak pernah mereka alami sebelum ini di speanjang hayat mereka.

Namun, kebangkitan mempunyai peranan penting yang diperlukan untuk bersatu kembali dengan twinflame anda. Untuk memanfaatkan secara positif apa yang telah menjadi penyebab kepada kebangkitan rohani anda, adalah penting untuk anda menghilangkan segala keresahan dan kegelisahan anda terlebih dahulu.

Apabila anda ada pemahaman yang lebih baik mengenai kebangkitan rohani yang berlaku dalam pengalaman Twin Flame, seperti mengapa anda mengalami kebangkitan dalam pengalaman Twin Flame dan keadaan di mana anda akan berada, akan membantu menghilangkan segala kerisauan anda.






Kandungan:

  1. Apakah kebangkitan rohani oleh Twin Flame?
  2. Bilakah permulaan kebangkitan?
  3. Kadang-kadang anda mungkin tidak bangkit. Mengapa?
  4. Bagaimana keadaan anda setelah bangkit?
  5. Atasi ujian oleh kebangkitan rohani.

Apakah kebangkitan rohani oleh Twin Flame?


Apa yang berlaku kepada anda semasa anda dibangunkan secara rohani?

Roh adalah kekuatan yang di luar pemahaman manusia.

Dengan kata lain, kebangkitan rohani merujuk kepada kebangkitan kekuatan yang sangat besar dalam kecerdasan manusia (kebijaksanaan atau kecerdasan manusia).


Apabila anda mendengar tentang "kebangkitan rohani", anda mungkin mempunyai pertanyaan untuk  menjadi seorang psikis, seperti melihat makhluk yang tidak kelihatan atau mendengar pesanan dari Tuhan atau Malaikat.

Walau bagaimanapun, kebangkitan rohani yang berlaku dalam pengalaman Twin Flame tidak terbatas pada kemampuan psikik, tetapi termasuk pengaktifan pemikiran bawah sedar.



Bilakah permulaan kebangkitan?


Kebangkitan sebenar tidak berlaku ketika anda bertemu dengan Twin Flame anda dalam kehidupan ini sebenarnya. Selepas satu tempoh perpisahan yang tiba-tiba berlaku setelah bertemu kembali, di situlah proses kebangkitan akan bermula semasa anda diperingkat pemisahan.

Berdasarkan pemahaman, saya menganggap bahawa kesan perpisahan dengan Twin Flame  akan mencetuskan berkembangnya kemampuan sebenar anda yang tersembunyi di pemikiran bawah sedar.

Dan kebangkitan pada peringkat pemisahan mempunyai makna sangat penting. Panggilan yang anda dapat itu harus di sahut. Jangan di abaikan.

Pada peringkat pemisahan, anda harus mengatasi beberapa ujian sukar yang diperlukan untuk pertumbuhan jiwa anda. Untuk mengatasi ini, kebangkitan rohani adalah sangat diperlukan. Kerana anda akan di uji dengan beberapa situasi dan ujian sehingga anda tidak dapat mendapatkan penyelesaian tidak kira berapa banyak anda cuba memahaminya atau mengatasinya.

 


Kadang-kadang anda mungkin tidak bangkit. Mengapa?


Terdapat juga kes di mana anda tidak mengalami kebangkitan rohani setelah berpisah dengan Twin Flame anda.

Dalam kes seperti ini, dianggap bahawa perpisahan belum dapat memasuki tahap pemisahan jiwa yang terjadi sebelum perjumpaan jiwa dapat dilakukan.

Kerana, kita telah berulang kali bertemu dan berpisah dengan Twin Flame kita dalam kehidupan lampau, tetapi kebangkitan rohani terjadi hanya sekali sahaja sebelum perjumpaan.

Oleh itu, orang yang telah berpisah dengan Twin Flame tetapi tidak berada dalam keadaan kebangkitan mungkin belum berada dalam tahap perjumpaan lagi yang sepatutnya mereka berada.





Bagaimana keadaan anda setelah bangkit?


Keadaan kebangkitan rohani secara umum dapat dibahagikan kepada dua.

Salah satunya adalah berkembangnya kemampuan psikik, dan antara kemampuan yang lain adalah pengaktifan minda bawah sedar.


Contoh berkembangnya kemampuan psikik

  • Anda dapat mengingati kehidupan masa lalu dengan Twin Flame anda
  • Anda dapat merasakan kewujudan hubungan rohani dari pasangan Twin Flame anda.
  • Deria keenam anda berkembang dan anda merasakan perkara-perkara spiritual dan psikik

Contoh pengaktifan minda bawah sedar

  • Kesedaran anda menjadi jelas dan berkembang
  • Aliran takdir mula berlaku secara sejajar


Contoh kebangkitan yang dikingsikan di sini adalah berdasarkan daripada pengalaman seorang wanita yang melalui tahap pemisahan dengan Twin Flame dan juga kajian terhadap mereka-mereka yang lain yang melaluinya dan berkongsi pengalaman dengan penulis.

Selain itu, terdapat pelbagai tanda kebangkitan rohani bergantung pada orang perseorangan tersebut juga, seperti perasaan aneh bahawa tenaga ditukar dengan pasangan Twin Flame masing-masing.



Atasi ujian dengan kebangkitan rohani




Kandungan ujian walau pada dasarnya adalah sama bagi semua orang namun ianya berbeza-beza secara khususnya bergantung pada setiap orang itu sendiri, tetapi apa yang di perlukan adalah sama iaitu  kemampuan untuk menghadapi cobaan, kebijaksanaan yang diperlukan, susunan alam semesta (hukum tarikan), dan lain-lain disebabkan oleh kebangkitan rohani.

Contohnya, perkara yang akan berlaku adalah seperti berikut:

  • Dengan mengaktifkan minda bawah sedar, anda tidak akan tersesat dalam perjalanan kebangkitan dan perjalanan rohani anda.
  • Anda boleh mendapatkan maklumat yang tidak dapat diperoleh tanpa anda sedari.
  • Satu tarikan yang tidak dapat difikirkan dengan jelas bagaimana berlaku kepada anda.

Kebangkitan rohani adalah mustahak untuk membantu anda dalam mengatasi semua ujian yang akan anda hadapi, tetapi kebangkitan sendiri sebenarnya tidak dapat mengatasinya. Adalah sangat penting untuk anda turut bertindak dalam hidup realiti secara sejajar bersama-sama perkara-perkara yang disebabkan oleh kebangkitan.

Anda mungkin telah berusaha untuk mencapai perkembangan di dunia rohani untuk bertemu kembali dengan Twin Flame anda. Namun, walaupun anda hanya berusaha meningkatkan kerohanian semasa peringkat perpisahan, anda tidak akan dapat mengatasi cobaan tersebut. Kerana itu akan berlaku di hadapan anda sebagai masalah realiti.

Realiti adalah apa yang berlaku di luar anda, bukan di dalam.

Masalah sebenar yang perlu anda selesaikan adalah dengan bertindak terhadap diri anda sendiri. Oleh itu, anda akan dapat mengatasi ujian anda hanya dengan mempertingkatkan perkembangan dan tindakan rohani.

Sekiranya anda berada di tahap pemisahan sekarang, cuba bertindak dengan menggunakan sepenuhnya apa yang timbul dari kebangkitan yang anda sedang lalui dan fahaminya supaya anda dapat mempelajrinya dan memperbetulkannya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Teluk Mahkota, Sedili Besar Minggu ini

 Bertolak dari rumah pada pukul 6.30 pagi. Panaskan enjin dalam 5 minit sebelum memulakan perjalanan. Persediaan kali ini lebih mudah dari m...