Sabtu, 7 April 2018

Semua Mengenai Twin Flame Berdasarkan Kisah Sebenar - Pertemuan, Karakteristik, Dan Apa Yang Berlaku Semasa Tahap Perpisahan.





Terdapat banyak maklumat twin flame di luar sana, tetapi saya merasakan bahawa tidak banyak maklumat berdasarkan pengalaman sebenar.

Jadi di sini saya ingin menerangkan segala kisah tentang Twin Flame yang akan saya kongsikan adalah  berdasarkan kisah sebenar pasangan twin flame dari awal sehingga mereka mengalami kesukaran semasa peringkat pemisahan dan akhirnya berkahwin.

Saya akan menceritakan segalanya tentang Twin Flame, tidak hanya mengenai pertemuan dan ciri-ciri tentang Twin Flame, tetapi juga mengenai ujian-ujian yang akan melanda dan perlu dihadapi serta dugaan ditahap pemisahan dan kebangkitan rohani yang masih belum dapat dijelaskan. Walaupun ada yang mengatakan semua orang akan melaluinya, namun, sebenarnya tidak semua orang melaluinya. Kerana penyatuan dengan Twin Flame adalah sangat unik yang akan turut membangkitkan rohani anda dan memberi anda kestimewaan psikik yang tiada pada semua orang, tetapi mereka yang terpilih.


Kandungan:

  1. Apa itu Twin Flame?
  2. Sebab mengapa jiwa berpecah menjadi dua
  3. Ciri-ciri Twin Flame?
  4. Ciri-ciri Pertemuan dengan Twin Flame.
  5. Apa itu Tahap Pemisahan Twin Flame?



Apa itu Twin Flame?




Twin Flame adalah orang yang menjadi takdir anda secara rohani.

Ribuan tahun sebelum anda dilahirkan, jiwa anda telah berpecah menjadi dua untuk proses pembelajaran dan kebangkitan jiwa anda. Dengan kata lain, anda hidup dengan separuh jiwa sahaja. Manakala separuh lagi dimiliki oleh seseorang yang lain iaitu Twin Flame anda.

Dari saat jiwa anda berpecah menjadi dua, anda dan Twin Flame anda berada dalam tubuh yang berbeza dan berjalan di atas muka bumi berasingan sepanjang perjalanan anda di atas dunia ini bagi setiap jiwa. Dan sekarang, anda terus mebangkitkan kembali ingatan terhadap jiwa anda agar dua jiwa yang terpisah itu dapat bersatu kembali suatu hari nanti.

Dalam proses kebangkitan ini, anda mungkin hidup dalam era yang sama sekali berbeza dari Twin Flame anda, atau anda hidup dalam era yang sama dan bertemu kembali. Namun, cara penyatuan jiwa itu panjang, dan anda perlu menjalani kehidupan anda yang diperlukan untuk kebangkitan dalam jiwa supaya dapat mengulangi perjumpaan dan pemisahan.

Kerana itu, tidak semua orang dapat memenuhi Twin Flame mereka dalam kehidupan ini. Dikatakan bahawa anda mempunyai sekitar 70 kehidupan lampau, dan anda tidak akan dapat berjumpa dengan Twin Flame anda sekurang kurangnya dalam 10 kehidupan sebelum ini.. Kebarangkalian untuk menyalakan Twin Flame anda dalam kehidupan ini dianggap tidak begitu tinggi.

Twin Flames disebut sebagai Twin Rays, Twin Souls, Soul Mates, One piece of Soul, tetapi di laman web ini, kita memanggil orang yang satu dan satu-satunya keberadaan dengan separuh jiwa kita sebagai Twin Flame. Soul mate lebih kepada mereka yang anda jumpa sebelum ini yang banyak membantu perjalanan anda, tetapi bukanlah pasangan jiwa anda. Ramai yang terkeliru di antara Soulmate dan Twin Flame.




Sebab Mengapa Jiwa Terbahagi Menjadi Dua



Setiap orang mempunyai alasan yang berbeza mengapa jiwa terbahagi kepada dua. Tetapi apa pun alasannya, semua jiwa terpecah menjadi dua untuk proses pembelajaran kehidupan mereka.

Jiwa tidak mahu mereka berpecah menjadi dua. Setelah kehidupan terakhir di mana jiwa itu menjadi satu, di tempat yang disebut kehidupan perantaraan, ia dipecah menjadi dua dengan tiga bola cahaya.

Ini kerana apabila jiwa itu satu, setiap orang hidup sebagai orang yang sempurna tanpa rasa kekurangan. Namun, kerana tidak ada rasa kekurangan, mereka menjalani kehidupan yang sama di mana setiap hari membosankan dan akhirnya tidak dapat merasakan kebahagiaan.

Oleh itu, dengan membelah jiwa menjadi dua, anda mendapat rasa kekurangan dan anda mula mencari sisi kekurangan untuk melengkapkan jiwa anda sehingga anda memperoleh kemampuan untuk merasakan kebahagiaan dari hati sambil mengatasi pelbagai ujian dalam proses penyatuan itu. Malah, anda memilih untuk membelah jiwa anda supaya anda lebih menghargai kehidupan ini.




Ciri-ciri Twin Flame?


Antara ciri-ciri Twin Flame, dikatakan bahawa tarikh lahir mungkin berdekatan, bentuk kuku yang serupa, atau namanya serupa, tetapi pasangan Twin Flame yang kita temui tidak semestinya berlaku untuk ciri-ciri tersebut.

Sebaliknya, dapat dikatakan bahawa perkara bersifat sensual lebih daripada ciri-ciri yang digambarkan seperti di atas.

Ini adalah kerana Twin Flame anda adalah kewujudan istimewa bagi jiwa anda, ciri-ciri yang berbeza dari hubungan romantis umum dapat dilihat.

・ Berkembang menjadi percintaan
Nampaknya ia adalah gabungan lelaki dan wanita, tetapi terdapat kes-kes yang sama. Dalam kes di mana penilaian Twin Flame atau penilaian kehidupan masa lalu dilakukan sejauh ini, dalam setiap kes mereka merasa kasih sayang khusus untuk orang itu dan berkembang menjadi cinta romantis.

・ Menarik minat
Kerana orang itu adalah pasangan dengan jiwa asli yang sama, setelah anda bertemu, sukar untuk menjauhkan diri dan anda akan tertarik dengan kuat.

・ Rasa selamat bahawa anda dapat terima segala kekurangan masing-masing
Tidak ada perasaan cemas yang melekat dalam percintaan, seperti "Saya mungkin tidak disukai". Anda dapat merasakan keamanan yang disukai oleh mana-mana diri anda.

・ Tidak sunyi
Walaupun anda pergi, entah bagaimana anda merasa seperti bersama dengan Twin Flame anda sepanjang masa. Oleh itu, walaupun anda berfikir "Saya ingin berjumpa dengan anda", anda tidak akan merasa kekurangan seperti "Saya sangat merindukan anda".




Ciri-ciri Pertemuan dengan Twin Flame


Satu ciri utama ketika menghadapi Twin Flame anda adalah bahawa seorang lelaki pertama kali menyedari bahawa wanita itu adalah sesuatu yang sangat istimewa yang anda pernah temui dalam hidup anda. Dalam kebanyakan kes, terdapat pendekatan dari lelaki terlebih dahulu, dan wanita secara beransur-ansur mempunyai perasaan istimewa terhadap lelaki.

Ini juga merupakan ciri utama bahawa lelaki mencari wanita dengan wajah mereka.

Keindahan penampilan tidak menjadi masalah. Oleh itu, apabila seorang wanita bertanya kepada Twin Flame mereka "Di mana anda suka saya?", Twin Flame anda akan cenderung menjawab "wajah anda" dengan segera.




Apa itu Tahap Pemisahan Twin Flame?


Dalam hubungan awal bersama pasangan Twin Flame anda. Anda akan berada pada tahap mental dan emosi yang kurang stabil sebenarnya. Anda sering merasa cemas dan resah. Cemburu yang melampau dan seperti hubungan narcicist-empath. Perpisahan secara tiba-tiba yang disebut Separation Stage mungkin berlaku pada hubungan awal Twin Flame.

Pemisahan ini dicirikan oleh hakikat bahawa lelaki secara amnya meninggalkan wanita dan tidak dapat dihubungi. Jadi, seorang lelaki dipanggil sebagai runner dan seorang wanita dipanggil sebagai chaser.

Sebab untuk tempoh perpisahan datang dari kurangnya perkembangan jiwa untuk bersama dengan Twin Flame anda. Sebab-sebab khusus untuk tempoh perpisahan berbeza dalam setiap kes adalah bergantung, tetapi nampaknya ada banyak kes di mana pertemuan semula dapat dicapai setelah menyelesaikan beberapa tugasan yang tidak dilaksanakan sebelum ini.

Sebenarnya akan berlaku banyak tahap runner-chaser di antara pasangan Twin Flame sebelum melalui tahap pemisahan yang sebenar. Namun begitu, terdapat juga kes yang diketahui bahawa ada pasangan Twin Flame yang tidak mengalami tahap pemisahan .

Ketika kita mengikuti kehidupan masa lalu pasangan Twin Flame yang telah bersatu kembali setelah tahap pemisahan dalam kehidupan ini, ada saat-saat ketika tidak ada tahap pemisahan dan dapat hidup sebagai pasangan dengan damai.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Teluk Mahkota, Sedili Besar Minggu ini

 Bertolak dari rumah pada pukul 6.30 pagi. Panaskan enjin dalam 5 minit sebelum memulakan perjalanan. Persediaan kali ini lebih mudah dari m...